Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

Λάθος συμπέρασμα;

ΚΑΘΕ ΠΟΣΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΠΛΟΓΚΣ;
Τούτη ήταν η ερώτηση μου στην πρώτη … μπλογκοσκόπηση που ανάρτησα στο μπλόγκ την προηγούμενη βδομάδα.

Τα αποτελέσματα δεν ήταν και τόσο αναμενόμενα…
Μέρος έλαβαν 8 άτομα (τα 7 από τα οποία και ευχαριστώ θερμά για τον χρόνο τους - ο άλλος ήμουν εγώ).

Οι επιλογές που έβαλα ως απαντήσεις ήταν τέσσερις:
- Κάθε μέρα
- Κάθε δύο μέρες
- Κάθε τρεις μέρες
- Πιο αραιά

Για να μην σας κουράζω, μεγάλος νικητής ήταν η πρώτη επιλογή αφού επιλέγηκε από το 87% των ερωτηθέντων (δηλαδή από τους 7). Την επόμενη ψήφο πήρε η τρίτη επιλογή (κάθε τρεις μέρες).

cdcc 

Γενικά θέλω άμα μαθαίνω κάτι να το μαθαίνω με λεπτομέρεια (όη όμως παντα), so εν μου άρεσκε πολλά η τέταρτη επιλογή που έβαλα. Τελικά εφάνικε αχρίαστη. Επερίμενα όμως έστω και ελάχιστα άτομα να μεν διαβάζουν μπλογκς πιο αραιά που το χρονικό πλαίσιο των 3 ημερών.

Έβαλα το συγκεκριμένο ερώτημα, όη για να απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση ακριβώς, αλλά για να δω-συμπεράνω και κάθε πόσο σερφάρουν στο δίκτυο οι bloggers γενικότερα. Βέβαια εν σημαίνει πως κάθε μέρα που σερφάρεις θα μπλοκάρεις τζιόλας αλλά έστω… Μια γενική εικόνα θα την έπερνα - αν και δεν μου αρέσουν οι γενικεύσεις, είπαμε...

Μήπως εκτός απο αγάπη για το μπλογκάρειν είναι και λίγο εθισμός με το διαδίκτυο; Τι εννοώ…Ανοίουμε που ανοίουμε το pc, μπαίνουμε που μπαίνουμε στο internet, ε, δεν διούμε και κανένα γυρό που τα μπλογκς;

Στην δική μου την περίπτωση, αρέσκει μου πραγματικά να γράφω και αυτός είναι και ο κύριος λόγος που το κάμνω. Όμως ισχύει και το ότι ξοδεύω αρκετό χρόνο επειδή δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω στο internet. Η αλήθεια εν ότι βαρκούμαι να ψάχνω για τούτο το καλύτερο. Εν χαόδης τόπος…  


Υ.Γ.: Συμβαίνει το εξής… Την τρίτη επιλογή στο ερώτημα του γκάλοπ εγώ την επέλεξα. Εγώ που την τελευταία βδομάδα επισκέπτομαι και διαβάζω καθημερινά τις νέες αναρτήσεις στα μπλογκς που παρακολουθώ. Άρα άκυρα τα αποτελέσματα έτσι όπως τα εδημοσίευσα. Αν τζιε το γράφημα εφάνηκε σας να μεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, ωστόσο εν δικό σας το λάθος που εβιαστήκατε να βγάλετε συμπέρασμα : )

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου